Ännu en helg till mötes..

Hej mina söta änglar!

Ännu en arbetsvecka som gått och helgen är redan här.. TGIF! Som jag längtat! Har inte några direkt planer egentligen. Ikväll sak jag hem till en kompis och ha myskväll och vara både villa- samt hundvakt! Imorgon blir det träning i sin vanliga ordning och IKEA! Har hittat massa nytt som jag vill ändra på hemma. Sen på kvällen får ja gse vad som dyker upp. Söndag är också oplanerad, vilket är skönt. Älskar att göra spontana saker ibland; det är då de små överraskningarna i tillvaron dyker upp :)

Längtar också galet mycket tills vi åker på kryssning. Ska bli supermysigt! Hoppas du kryar på dig Ange! Och att du ska köpa skilda världar boxen? DU måste driva.. hahaha.. om du gör det måste vi se några avsnitt ihop! Kommer nog garva mig igenom de flesta av dem! Annars är ett hett tips One tree hill, Desperate housewives, 90210 nya serien... 

Vad har ni annars för planer till helgen?
Halva arbetsdagen har gått.. hälften kvar..

Lämnar detta:



För detta:



15 dagar kvar tills vi drar.. the countdown is on!!!

Puss
Erikka med 2 k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0