Hello my darlings!

Här var jag lite efter med skrivandet ser jag :)
Fan va skönt att våren är på väg!! Igår eftermiddag satt jag ute på altanen i solen och drack kaffe och tänkte på sommaren och allt kul vi ska göra i vår!! Längtar! Och snart blir det kryssning och Riga, hoppas det är finte väder då!
Är hemma från jobbet idag så skönt kände mig lite "krasslig" imorse när jag vaknade... Blir nog inte så mycket mer gjort idag kanske slänger in en maskin med tvätt... på sin höjd!
Jag gillar vår sommarlåt, måste ju lära oss dansen eller iallfall lite av den så att vi kan glänsa ute på krogen i sommar och Anna du kommer snart också gilla den, vissa behöver bara lite mer tid. :) Jag köpte ju för ett tag sen sex ande the city boxen... har bara 5 avsnitt kvar jag döör... troddee liksom inte att den nånsin skulle ta slut... vad gör jag efter att den är slut?? kolla på den en gång till? Har ni nåt förslag på en bra serie att följa? Det här är ganska pinsamt att säga men jag funderar starkt på att köpa skilda världar boxarna, skäms på dig jag vet. I helgen ska vi hem till Manges syster och äta mat ochd dricka lite vin Mmm trevligt! vad ska ni göra mina pullor? Hörs och ses snart PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0