RÄTT LÅT VANN...

FAAAAAAN vilken grym låt som vann Mello igår.. hon var grym! Såg ni? Vad tyckte ni? Jag tyckte iaf att rätt låt vann och jag tror hennes chanser i EVSC kommer vara stora!! Vet iaf att Anna håller med mig om grymma låten med tanke på min update via sms medans du jobbade :)
På tal om Mello, så borde vi se EVSC tillsammans. Är ju någon gång i maj så vi borde kunna tima in den helgen med någon rolig aktivitet. Vad sägs? Förslag på detta?
HÄR ÄR LÅTEN! SÅ GRYM!!!! SÅ BRA!!!
Denna söndag bjuder på IKEA med pappa. Ska bli mys och gå runt och kolla lite. Är ute efter lite smått och gott som ny badrumsmatta och kaffe latte muggar! Vad är era söndagsplaner??
Puss
Erika med 2 k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0