Young, wild & free

Av någon underlig anledning så vart det visst jag som blev lite ansvarig för den här bloggen, undra varför.... Haha, men jag ska göra mitt bästa för att bemästra detta uppdrag! Hittade lite gamla bilder på datan och tänkte att folk kanske vill ha något kul att titta på :) Ska se om det funkar för mig att lägga upp flera bilder samtidigt!





På väg till Uppsala för att fira Angelicas som fyllde 25, maj 2011.













Sist men inte minst lite sommarbilder från 2010!
Kärlek gott folk!




Enjoy this MOMENT, for this is YOUR life..














Kommentarer
Postat av: Erikka

Så himla fina minnen!!! And more to come..



Anna, hur får man sån där fin underskrift som du har efter varje inlägg? Alla borde ha varsin :)

Puss

2012-03-05 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0